کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول بدون تفریح، «زن» افسرده و «خانواده» مختل می‌شود اهمیت خوردن صبحانه برای دانش‌آموزان | کودکان به چه ویتامینی نیاز دارند؟ آیا راهی برای افزایش قد کودکان و نوجوانان وجود دارد؟ درد در سنین رشد را جدی بگیرید آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟ آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی در اردیبهشت پرداخت می‌شود؟ افزایش حقوق بازنشستگان منتظر تایید هیات دولت است جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط و توضیحات بانک رفاه کارگران (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند پیش‌بینی رگبار باران در برخی نقاط کشور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) درمان‌های طبیعی و خانگی که به کاهش معده درد کمک می‌کند خواص بی‌نظیر نخود فرنگی برای لاغری | هر فنجان نخود فرنگی چقدر کالری دارد؟ ارائه خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد توسط خادمیاران رضوی آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد | درمان «ارس» با خرد جمعی پیگیری می‌شود ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود | اعلام چگونگی محدوده‌بندی مدارس اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز اعلام شد استفاده از آسانسور عمر شما را کوتاه می‌کند! ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور | اعتیاد در ۶ تا ۸ درصد مصرف‌کنندگان سیگار‌های الکترونیک
سرخط خبرها

آمار کرونا در ایران ۴ شهریور | ۱۲۵ فوتی و بستری ۱۰۵۹ بیمار جدید

  • کد خبر: ۴۰۴۶۸
  • ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
آمار کرونا در ایران ۴ شهریور | ۱۲۵ فوتی و بستری ۱۰۵۹ بیمار جدید
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد ابتلا و فوتی ناشی از کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۴ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۵۹ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۶۳ هزار و ۳۶۳ نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۰ هزار و ۹۰۱ نفر رسید.

به گفته وی، خوشبختانه تا کنون ۳۱۳ هزار و ۵۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت، ۳۸۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی گفت: تا کنون سه میلیون و ۸۸ هزار و ۳۱۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

آمار کرونا در ایران ۴ شهریور | ۱۲۵ فوتی و بستری ۱۰۵۹ بیمار جدید

 

لاری با اشاره به استانهای در وضعیت قرمز بیماری گفت: استانهای مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی همچنین درباره استانهای در وضعیت هشدار گفت: همچنین استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر ۱۱۷ شهرستان در وضعیت قرمز و ۱۱۰ شهرستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند و موارد ابتلا و بستری بیماری در کشور روندی نسبتا کاهشی دارد. مهمترین عامل در این زمینه نیز رعایت بیشتر و جدی تر پروتکل های بهداشتی و استفاده جدی تر و همگانی تر از ماسک توسط مردم فهیم کشورمان بوده است و تداوم این روند کاهشی در کشور ارتباط مستقیم با رفتار بهداشتی ما در رعایت پروتکل های بهداشتی دارد و هر گونه سهل انگاری و عادی انگاری موجب توقف این روند کاهشی شده و احتمال خیز مجدد بیماری را تقویت خواهد کرد.

وی ادامه داد: تداوم عزم و اراده ما در رعایت اصول سه گانه بهداشتی شامل شست و شوی مرتب دست ها، فاصله گذاری فیزیکی و استفاده از ماسک، امری لازم و ضروری است و رعایت این اصول کمک شایانی به قطع زنجیره انتقال بیماری در کشور می کند.

لاری همچنین گفت: با عنایت به برپایی آیین های عزاداری سرور و سالار شهیدان، از کلیه عاشقان و شاگردان مکتب امام حسین (ع) در سراسر میهن اسلامی خواهشمندیم تا کمک کنند آیین های عزاداری امسال بر اساس دستورالعمل های بهداشتی مصوب صورت پذیرد و از هموطنان می خواهیم جهت پیشگری از خطر انتقال بیماری، از هر گونه سفر در تعطیلات تاسوعا و عاشورا پرهیز کنند و شاهد برپایی محرمی سرشار از معنویت و آمیخته با شور و شعور حسینی در اقصی نقاط کشور عزیزمان باشیم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->